توجه
 
alireza
2 شهريور 1398برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : alireza       

 

من خیلی خوشحال بودم ! من و نامزدم قرار ازدواجمون رو گذاشته بودیم  والدینم خیلی کمکم کردند
 

دوستانم خیلی تشویقم کردند و نامزدم هم دختر فوق العاده ای بود…


 

فقط یه چیز من رو یه کم نگران می کرد و اون هم خواهر نامزدم بود…!


 

اون دختر باحال ، زیبا و جذابی بود که گاهی اوقات بی پروا با من شوخی های ناجوری می کرد


 

و باعث می شد که من احساس راحتی نداشته باشم…


 

یه روز خواهر نامزدم با من تماس گرفت و از من خواست که برم خونه شون برای انتخاب مدعوین عروسی !


 

سوار ماشینم شدم و وقتی رفتم اونجا اون تنها بود و بلافاصله رک و راست به من گفت :


اگه همین الان ??? دلار به من بدی بعدش حاضرم با تو …………….!


من شوکه شده بودم و نمی تونستم حرف بزنم…


اون گفت: من میرم توی اتاق خواب و اگه تو مایل به این کار هستی بیا پیشم…


وقتی که داشت از پله ها بالا می رفت من بهش خیره شده بودم


و بعد از رفتنش چند دقیقه ایستادم و بعد به طرف در ساختمون برگشتم و از خونه خارج شدم…!


یهو با چهره نامزدم و چشمهای اشک آلود پدر نامزدم مواجه شدم!!!


پدر نامزدم من رو در آغوش گرفت و گفت: تو از امتحان ما موفق بیرون اومدی…!


ما خیلی خوشحالیم که چنین دامادی داریم  و هیچکس بهتر از تو نمی تونستیم برای دخترمون پیدا کنیم


به خانوادهء ما خوش اومدی !!!


 


نتیجه اخلاقی: همیشه کیف پولتون رو توی داشبورد ماشینتون بذارید !!!



نظرات شما عزیزان:

SHAGHAYEGH
ساعت1:15---10 شهريور 1392
AZ DASTE TO ALIREZAAAAAAAAA

SHAGHAYEGH
ساعت1:15---10 شهريور 1392
AZ DASTE TO ALIREZAAAAAAAAA

SHAGHAYEGH
ساعت1:15---10 شهريور 1392
AZ DASTE TO ALIREZAAAAAAAAA

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من علیرضا ست واهل جنوب
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان alireza و آدرس alireza.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 117421
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 218
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->